perjantai 9. syyskuuta 2011

Ranskisvariaatioita

Vihreä on minulle hieman vieras väri kynsissä, mutta kieltämättä tämä Sonian postaus Chanel Péridot  sai minut haluamaan vihreään vivahtavaa lakkaa kynsiin. Minulta ei löytynyt sopivan vihreää lakkaa, joten tein oman sekoituksen: Wild & Crazy Erie, O.P.I Glitzerland ja O.P.I Cuckoo For This Color.

Koko kynnellä China Glaze Inner Beauty, ranskikset töpötelty omalla sekoituksella ja lisäksi Diamond shape hile ruskea (ostettu Mimax-verkkokaupasta).

Tämän lakkauksen olen tehnyt useamman kerran, tässä värit ovat vaan niin ihanat!


Koko kynnellä Sally Hansen nailgrowth miracle, ranskikset ensin töpötelty China Glaze Spontaneous ja siihen päälle O.P.I Show It and Glow It! Päällyslakka Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Että voi harmittaa! Pari päivää sitten juuri kun olin tehnyt tuon oman sekoituksen, kävin laatikolla, missä kynsilakkani ovat. Mietin, että haiseepa kynsilakka, mutta ajattelin että se vain haisee kun olin tehnyt tuon sekoituksen. Muutaman tunnin päästä aloin ottaa kuvia lakoista, ja vieläkin haisi voimakkaasti kynsilakka. Voi ei! Eiköhän yksi kynsilakkapullo ollut hajonnut. Ja vieläpä se mihin olin ihastunut! Color Club Masquerading. :( Olihan siinä siivoaminen, ja nyt on kädet ihan kuivat kun läträsin kynsilakanpoistoaineella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti